från farmor

Tja. Fått lite pengar av farmor idag för hon skickar ju det efterom hon bor i halmstad hehe. Eftersom att jag fyller år imorgon då de har ni la inte glömt heheh. Så ska upp till stan och köpa ett par tights, shorts och ett puder eller nåtting. Hörs som om det regnar ute???? :-O FUCK. Riktigt mycket också? .. Hoppas de slutar snart för vid halv 5 typ drar jag och Julia oss till gymmet. Puss
Hugo, Julia, jag och Jonte
Kolla skillnaden på mig och Hugo hahaha..... :-( Jag är hon på bryggan. Aa lite bilder från igår i båraryd

Kommentarer
Postat av: Marie Hv-71 Sandnesaunet

Ja i morgon är inte vilken dag som helst i morgon är det Josse och Filles Födelsedag Pöss och hoppas du får en toppendag Marie Räven Sandnesaunet <3

2011-05-11 @ 19:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0