chips till frukost? hmmmm

Haha. Vaknade precis. Har haft en bra natt fan. Skrev ett inlägg igår men såklart ska BEA ta bort det hehe. Igår så drog vi ut, sen trodde jag att det var några kompisar till mig som tältade i ett tält. Då var klockan typ 11. Så drog vi in i tältet, så sov dom? Så väckte jag dom typ skrek och sen lyste jag en lampa på den ena killen. Vet ni vem det var? Naeh. Det vet inte jag heller!!! Vi var i ett tält med helt okända personen helt längre hahaha. Sen träffade vi en tjej och snackade lite med henne, skit schjysst. Hon var la 21 eller något men ålder är bara en siffra, så yes. Sen drog vi hem. Nu ska vi fixa till oss lite sen ska vi dra och sola. Ha en bra dag! ;d


ser helt fet ut haha men skitsamma^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0