pauuuus med hemmarbete

Tar paus nu fan. Började en halvtimme innan jag skrev det förra inlägget typ, så ööh.. 2 timmar nästan. Rätt jobbigt faktiskt hehe. Ska sitta lite vid datan nu sen fotrsätta. Sen ska jag nog ta och baka någonting! Och sen ska jag dra ut med hundarna. Får se ifall jag lägger in något mera inlägg innan jag drar ut. Har börjat lyssna rätt mycket på Michael Jackson igen, gr8. Men lyssnar fortfarande lika mycket på Bieber :-) HIHIHI. Gillar min blogg skit mycket nu skit mycket nu fan. När rubriken och texten jag skriver med är fixad. Helt bra tycker jag iaf. Har gjort över 1000 såna där bitar nu faktist. Någon på msn undrade va de va jag gjorde, så aa. Det är typ en liten grå plast sak så ska man sätta ett litet klsitermärke på, som måste sitta exakt rätt. Haha inte snett eller någonting så det är rätt jobbigt. Tror jag ska dra runt dalen där vid med hundarna eller så drar jag in i någon skog. Så blir dom nog glada, för en av hundarna klarar typ inte av att gå på stenar just nu på vintern då. Den har skit ont i fötterna och hundarna vill bara dra ut med mig, dom gillar inte Amanda och mamma typ. Och förresten så var skolan helt ok idag. Iallafall dom första 3-4 timmarna. Vi drog till gulviveskolan vid kvart över nio och tittade på någon teater. Den var ju iofs inte så bra, men bättre än att sitta på lekton ju. Sen gick vi tillbaka så vi va vid skolan vid tolv, då fick vi rast och sen lunch sen en timme läsförståelse, skit tråkigt idag fan-.- Våran lärare som vi hade då va typ sur på mig eller någonting hela tiden. Vet inte vad jag hade gjort men någonting tydligen. Men ska dra mig nu tillbaka till hemarbetet. Tjänar ju pengar på det annars hade jag aldrig gjort det haha :-)
i somras med Ales. Ser skit fet ut typ haha men har shortsen elller byxorna rätt långt upp :-P

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är bra älskling!! Jobba hårt ;)

2011-03-15 @ 16:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0