lets run away

Tja, kom precis hem från skolan. Ska dra upp och fixa lite mat. Sen ska jag dra ut och ta upp kisset min kanin pissat i buren, bättre att göra rent några gånger i veckan istället för en gång i veckan för då är det så jävlar mycket. Sen ska jag ringa till Felicia och se ifall vi kan ses idag :-) Längesen tror jag. Hahaha minns inte ens. Ringde henne innan men hon svarade inte haha snällt.. Tror jag skippar a-lag idag faktiskt. JUST DET JAG SKA TITTA PÅ HOCKEYYY!! Lovade sebbson att titta när dom möter tjeckien vid 4. Haha helvete. HERREGUD KLOCKAN ÄR JU SNART FYRA!! Måste få tag på någon nu haha tänker inte sitta där själv och vara mobbad. Hörs snart eller ikväll! Puss
" okej "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0