jag dissar

Jag dissar papparattzi, helt synd om Justin. Alla är efter honom, och tar kort på honom hela tiden. Tänk er själva att inte ha något privatliv, ni kan inte gå ut utan att flera tusen tar kort på er, okej visst det hade kanske varit coolt i början. Men tänk hur ledsen Justin och Selena är.. Dom har inget privatliv och de är fan helt synd om båda två faktiskt, svider att säga att det är synd om Selena.. Ne men allvar, gör hon Justin lycklig så är hon guldvärd. Bara hon inte sårar honom så tycker jag hon är en bra tjej. Och Jasmine är inte rätt för Justin utan det ska vara Selena isåfall. Men fyfan vad synd det är, han har nog tröttnat nu på att ha massa papparazzi, fortsätter dom kanske han slutar göra musik, vem vet? Och hur kul hade det varit för oss alla beliebers? Aja jag tycker iallfall att papparazzi ska sluta, för det är fan synd. Okej att vi beliebers vill ha bilder på honom och så, men tycker att det räcker med photoshooten och på bilder han vill vara med på, vill han inte att 1234343 folk ska ta kort på honom, så sure. Då behöver vi inte dom bilderna. För vi vill att Justin ska må bra. Men nejnejnej folk förstör ju. Aja jag tycker verkligen att det är fel iallafall, nu vet ni.
fan va synd om dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0