hos julia

TJABBA SHENA HALLÅ. Va innan efter skolan och fikade med massor typ ales mansi ricardo helen susan stina linus markus anna robin(?) aa så hette han nog haha. Det var soft, efter det drog jag och ales vidare till kvantum och mötte tina och matilda, så drov vi och hämtade ut biljetterna till NEVER SAY NEVER<3<3<33 HIHI. Sen skulle dom va med någon kille så vi orkade inte va med dom så jag och ales drog och käkade på konsum sen labella HAHAH helt feta. Sen tittade vi på never say never, helt seriööst den bäsat filmen jag sett i hela mitt liv. Aa säger ba de. Sen mötte jag ludvig eric julia och felicia. Så drog vi till Julia osv, ska inte sova hos mig för orkar inte gå så sover här HAHA. Tar nog lite bilder nu PUSS
okay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0