grym kväll :-)

Tjinnixen! Haha, kom precis hem från Julia. Tog amandas cykel eller aa, om jag fick låna hennes cykel så skulle hon låna min mobil i två veckor, hah saknar redan min. Iallfall, när jag kom till Julia satt vi typ mest och snackade och skrattade, sen kom Johanna och Emma också, sen efter några minuter kom Eric och Ludvig, haha. Så drog vi ner och spelade nhl, så skulle Jonte komma, så han kom. Så hade han tagit med andrë också, haha. Vi spelade nhl och sjungde singstar! Hahaha fan skit synd om Emma, Julia och Johanna skrek som fan på henne när vi spelade nhl för hon råkade trycka på någon jävlar knapp hela tiden så det pausades. Haha. Sen drog vi upp på Julias rum, låg i sängen hela tiden och blev facerapad av Eric ifall "jag" skrivit någonting till någon hehe. Sen spelade jag in en video på Ludde och Julia när dom dansade hahaha sjuka. Aja, sen vid 11 drog Johanna och sen vid 10 i tolv typ drog Emma, Ludvig och Eric också, så stannade jag till kvart över tolv eller någonting, sen drog jag också. För blir ju kallare och kallare hela tiden typ haha. Men Jonte och André va kvar när jag drog så aa. Ni skulle sett när jag cyklade hem hahaha helt fail ramlade 2 gånger, skit kalt ju! Skit ont gjorde de också. Inte bra. Vi tog nog några bilder också, så dom kommer upp såfort Julia skickat dom! Nu ska jag vara social mot alla som skriver.. Just det, ser ni att jag har fixat klocka i min meny också? Heheheh gjorde det själv faktiskt eller Amelia hjälpte mig lite, ska fixa en ny header och byta design också. Gillar denna jag har nu men känner för att byta. Ska byta rätt ofta tror jag hehe, helt soft då ju när det blir nytt! Så ja, så är det. 1000 mil långt inlägg, grattis till er som orkade läsa. PUSS
Haha någon dag jag hade tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0