Glömt helt och hållet, 3 dagar.

Dag 03 – Min dag
Hmm.. Var först i skolan, efter skolan drog jag hem och gjorde matte. Skulle egentligen vara med Alva men sen fick mamma sin damp osv. Men sen drog jag och sprang med Ebba och M. Sprang till Anderstorp och tillbak HIHI. Gjorde det också, ska nog vänta lite nu några dagar. Träningsverk som fan typ. Jaja, sen kom jag hem och har bara suttit vid datan och ska nog ta mig en dusch nu & äta lite!

Dag 04 – Min bästavän
Hmm.. Umgås med lite olika, men dom jag umgås med mest nu är Ebba och Julia. Ebba har jag känt riktigt länge och vi har spenderat varje dag tillsammans sen längesedan men vi är inte så mycket just nu lixom, för hon har bytt skola that some of a bitch. Haha, och Julia har jag inte umgåts med sålänge men ändå många gånger. Och litar på dom båda :) Sen har jag sen sommaren också, var mycket med Helen innan men vi är aldrig längre hah så. Men Qendresa snackar jag med ofta och ser henne som en av mina "närmaste" eller vad man ska säga. Aja. Ebba, Julia och Qendresa, tack för att ni finns!

Dag 05 – Mina föräldrar
Min pappa är 34 år gammal tror jag och heter Daniel. Han jobbar på gärdeskolan, brukar aldrig vara hos honom haha men vi snackar ibland på telefon och sms och sånt. Min mamma, 35-36 vet inte riktigt är jag alltid hos, hon är snäll ibland men hon har sina dampdagar (24/6) Haha, hon städar i princip hela tiden när hon inte lagar mat. HEHO vet inte vad jag ska skriva mera om mina föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Peo

Sugen på att tävla lite?

Jag har en bloggtävling på G, "Dagens Låtar".

Du får jättegärna vara med.

Det ända du behöver göra för att vara med

är att:



● Ge tips på en av dina bästa låtar och gärna

ett Youtube länk till låten, vissa låtar finns nämligen inte på Spotify och då är det svårt för mig att välja.

● Du får inte ta samma låt som de andra.

● Glöm inte fylla i bloggadressen och namn.

Tryck på länken under :)

http://peeo.blogg.se/2011/march/dagens-latar-3.html#comment

2011-03-17 @ 21:59:31
URL: http://peeo.blogg.se/
Postat av: Qendresa

Gulligt sagt, tack för att du också finns hjärtat. Love you <3

2011-03-18 @ 14:52:24
URL: http://qendrezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0