fuck you felicia :-(

Felicia bara drog haha.. Hon skulle äta men hon kunde ätit här dumfanet -.- Haha, funderar på att fråga ifall någon vill träffas eller tvinga hit någon annan.. Hmm.. Får la se hur jag gör, haha drog utanför min dörr och tog lite bilder innan men såg ut som fan :-P För orkade inte fixa iordning mig efter skolan och efter skolan ser man alltid ut som hej kom och hjälp mig haha men ska se om jag hittar någon bild jag kan slänga in iallfall. Puss
btw som ni kanske ser har min nya Justin tröja kommit, sprang ut och kollade det hihi så hade den det

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du ta kort på alla dina justin tröjor irl nu?=)

2011-03-07 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0