förlåt sötnosar

Har inte kunnat blogga för någon jävel har stängt av mitt internet.. Jaja, igår var jag med öh.. Måste tänka ahhah. Just det, Felicia, Adam och Alexander, vi var ute och sen drog vi hem till mig. Hade damp, men pappa ska iallafall beställa nytt tanjentbord till min data eftersom att någon i huset drog bort alla mina knappar.. Haha. Just nu sitter jag hemma hos Jacob har precis käkat på chilithai med några pojkar, känner att jag är för ofta med pojkar hahah det går typ över gränsen.. Ne men tjejer brukar faktiskt ockås vara med. Nu är Simon Alle och Ali också här, ska vara lite social mot dom, tror att mitt internet hemma funkar nu så ska uppdatera mke ikväll ifall jag kommer hem i tid hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0