dagens

dagens frisyr: en bulle
dagens smink: foundation, mascara
dagens klädsel: jeans, body, sjal
dagens planer: va ute innan och med kompis
dagens vill ha: inget
dagens saknad: skitsamma
dagens tråkigaste: att min kanin är borta hahaha
dagens finaste: JUSTIN!
dagens kram: Helen
dagens humör: Glad, ledsen typ aa
dagens mående: Mår la bra
dagens borde: Öva på engelskan haha
dagens parfym: Någon
dagens bästa: Min telefon<3
dagens sysselsättning: din mamma
dagens längtan: få hem mina kläder
dagens kärlek: ingen 
dagens skratt: lasse
dagens tanke: bry dig inte
dagens irritationsobjekt: martin
dagens smycke: öronhänge
dagens just nu:
blogg, facebook & msn oc ska duscha nu
dagens önskan: min hemligheeeeeet

Kommentarer
Postat av: Ebba :)

Dagens irritationsobjekt:Martin

HAHAHAHHAHAH



Dagens skratt:Lasse

kollade du på en bild på mej eler? :(<3

2011-03-22 @ 13:58:43
URL: http://ebbazplacee.blogg.se/
Postat av: Ebba :)

HAHAHAHAHAHAH justdet fan vad kul! hahahahhaha.



ska fan köpa en sånm, men den är ju as dyr :o

2011-03-22 @ 14:55:30
URL: http://ebbazplacee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0