dag 1 - om mig

Dag 1 - om mig.
Aa som ni förmodligen vet heter jag Josephine Bieber Lekman. Jag går inte på någon sport utan vill ha all fritid till mina kompisar. Umgås nästan alltid med kompisar, får damp och börjar lipa när jag är uttråkad. Min mobil är typ mitt livet, och datan. Får damp alltid när jag inte har gratissms VILKET JAG INTE HAR NU. Håller på att dö! Min idol är Justin Bieber, älskar verkligen honom! .. Skit konstigt att älska någon som man inte träffat jag vet, vet inte hur jag lyckas men det gör jag iallfall! Jag har världens bästa humor (tycker jag då) vet inte vad jag ska säga mera om mig själv! Slänger la upp en bild på mig själv och min älskade då
Jag gillar inte bild /Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0