Glasögon har blivit som en accessoar

Asso på senaste tiden är det skit många av mina kompisar som fått glasögon! Glasögon passar på vissa men det är folk som har det för att det ser snyggt ut, utan sånt glas i (?) som inte ens passar i det. Haha och sen finns det ju dom som skaffar glasögon för att killen man "gillar" för tillffället har det. Haha gud vad pinsamt egentligen! Enligt mig så tycker jag att glsögon är någonting man ska ha om man ser dåligt! Eller så som Justin, som är snygg som fan i det.
jag menar..
ser ni skilldnaden? tjejen längst upp är ju balla ful i de :P annat med Justin ^^

Kommentarer
Postat av: Ebbaaaaaa

ncnc dålig uppdatering josse ;9

2011-01-22 @ 12:12:31
URL: http://ebbbasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0