visste du att...

  • När jag är skit arg börjar jag gråta, kan fan inte hjälpa det haha
  • När jag gjort om mitt rum, vilket jag ska göra snart, kommer nästan allt bestå av Justin Bieber
  • När jag inte har gratis sms börjar jag gråta ifall jag inte får det igen inom typ 1 timme
  • Jag har börjat bli rätt duktig i skolan nu, typ kommer i tid och allting
  • Jag gillar mitt liv just idag även ifall jag bara har varit hemma haha
  • Jag lyssnar nästan alltid bara på justin +1-2 låtar till, just nu är det bara Like a prayer och why do i love you?
  • Jag bryr mig inte vad folk tycker om att jag gillar Justin, ni får hata mig för det om ni vill men det kommer inte ändra på min åsikt om han.
  • Alva Johansson är underbar så att alla vet det hihi, ångrar att jag bråkat med henne för hon är verkligen as snäll :)
  • Min mamma är nästan alltid arg på mig, hon har alltid nått att klaga på när det gäller mig.
  • Jag har inget självförtoende överhuvudtaget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0