trött som ett as

Shena bloggen, har inte berättat så mycket om min dag.. Men vaknade iallfall upp hos Felicia drog iväg en stund till en, och sen kom jag hem. Gjorde ingenting, men kom hem runt 7 eller någonting. Satt bara vid datan, bakade och så med min lillebror. Och sen började jag fixa mig och tog korten till Justin grejen uknow. Måste bara påpeka att jag är så jävlar trött på alla anonyma kommentarer. Vissa lixom frågar "kan du lägga in dina justin bieber tröjor på bloggen så man ser hur dom ser ut irl" och är anonym asso.. Vad är det för mening med det haha.. Man brukar typ vara anonym när man kommenterar "äckel, fitta" nått sånt. Men varför ska man vara anonym när man kommenterar sånt? Haha. Bara så jävlar onödigt känner jag :-) Imorgon ska jag kanske träffa Tina en stund, på måndag Julia tror jag och tisdag kanske Ales, onsdag Ebba torsdag Thea troor jag, sen helgen ser jag framemot, ska verkligen ha kul i helgen!!! Jaja ska sova nu tror jag, är så jävlar trött. Pusshej!
GANSTER I SKOLAN HAHAHA driver.. Alva sötnos tog bilden

Kommentarer
Postat av: ida

Hej jag tycker att du är mycket sötare

2011-02-27 @ 06:28:08
URL: http://mmmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0