NONONONONO

Det är skola imorgon, fyfan vad drygt. Har städat klart rummet, ska städa altanen också. Men Felicia erbjöd sig att hjälpa, erkänn gullig? :')♥ Heho, så får la vänta på att hon kommer. Har inte så mycket mera att säga, tror jag ska ändra min design. Eller bara rubriken, så att det inte är så svart där man skriver rubriken utan bara att det är svart rubrik och landar på det vita. Någon som kan hjälpa mig? Och sen vill jag typ ända teckenstil, till typ tahoma eler någonting, kanske typ Segoe UI hehe, älskar den också! Jaja nog om det, nu måste jag fortsätta att.. Ne vettifan.
I miss you.. ♥

Slänger upp en bild på mig och Julia som ni redan sett men orkar inte leta efter någon annan haha +dom går snabbt att lägga upp
HOHOHOHO

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra att du ska städa. Tjata på mamma med om att hämta fiskarn. Älskar dig fröken Nilsson!

2011-02-20 @ 15:24:01
Postat av: julia

hahah nilsson <3

2011-02-21 @ 18:09:19
URL: http://juliezh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0