Hej jag gillar att babbla, hejdå

Chacha bloggen tiiiep, driv. Var hos Julia innan men runt typ 7 när Johanna kommit drog vi hem till mig, vi typ åt mackor<3 och drack mjölk haha, typ snackade och kollade på tv :) Såååft, sen vid typ 10 skulle dom dra för Johanna skulle vara hemma vid hmm minns inte när det var, så följde dom en bit för dom hittade inte ut ur sörågrden, thahaha.. Imorgon vid halv två ska jag möta mamma uppe i stan sä ska vi handla kläder till mig och ifall jag hittar några skor ska jag köpa det också annars ska jag beställa 3 converse, 1 par vita, 1 par lila och ett par röda typ, hehe. Har svarta och blåa typ. Funderar på att ta lite nya bilder imorgon, använder aldrig min systemkamera typ haha men i sommar ska jag använda den like hell!! Fan vad jag längtar till sommaren typ Halmstad, båraryd, fiska viken, shoppa och allt. Älskar sommar!! Typ gå i shorts och linne och typ barfota eller några ballerina bara. Iiiih vad jag längtar!! Nog om det, funderar på att baka men då kommer mamma vakna så skippa nog de fast nä :) ingen som orka läsa allt detta typ så öh hejdå gullungar

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahah du skrev ''typ'' 8gånger hihi (a)

2011-02-18 @ 15:12:22
URL: http://emmaaeriiiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0