dag 09 – största sveket

Hmm.. Största sveket är nog om en kompis, som jag umgicks med hela sommaren och både & före och efter. Men sen slutade hon fråga mig ifall vi kunde vara, hon slutade smsa & slutade ha kontakt med mig överhuvudtaget, hon sket totalt i mig i flera månader, och jag sa rätt nyligen hur jag kände till henne &hon sa att hon skulle bättra sig! Så får väl tro på henne då haha.

De andra handlar om en kille, som jag var kär i rätt länge sen blev vi tillsammans och sen gjorde han slut, sen gav jag han en till chans så blev vi tillsammans, sen gjorde han slut, sen blev vi tillsammans, sen gjorde han slut, sen blev vi tillsammans, sen gjorde han slut, sen blev vi tillsammans, sen gjorde han slut, sen blev vi tillsammans, sen gjorde han slut. Och efter det gav jag upp helt & hållet, men gillade han fortfarande skit mycket! Så för ett tagsedan blev vi på g as mycket, sen hände en sak jag inte orkar ta upp här & då blev det slut igen, har ingenting att säga förutom att jag fortfarande gillar han & att han är sveriges, nee skojar världens största jävlar player.

Kommentarer
Postat av: juliciouz

Har nu startat en ny Dagens Header tävling som kommer pågå tills imorgon eller söndag kväll! Denna gången är ämnet Glädje! :D

2011-02-11 @ 20:15:03
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0