i can be you'r teenage dream

HAAAAAAAAALLOJ igen. Mamma kom precis ner med lite mackor och yoghurt världens äckligaste mackor hade hon gjort =s bad henne nyss komma ner med en stor fet kanna med oboy hehe. ÅÅÅHÅ FÅR DAMP SPAMMADE NUYYSS VÄRLDENS ÄCKLIGASTE FULASTE FETASTE M. Och hon hotar ebba nu???? Så ful är hon hahahha tror att hon är snygg men ser ut som en jävla kossa med världens sneaste tänder. MMMMM har damp på den attentionwhoren. Nu ska vi fortsätta spamma henne bara för det MOHAHHAA PAYBACCCCCCK. Innan träffade vi förresten linda, wille och thomas haha cyklade runt lite ;-) Tror jag ska lägga in en header nu, den ales gjorde och sen ska jag fixa lite allmänt i min blogg så att den blir balle bra. För tycker inte det är kul att blogga när man inte är nöjd? Tycker denna är fin osv men man tröttnar alltid efter ett tag. Gillar att byta headers ofta! Aa ska nog fixa bloggen nu :-) Pussssss
hehehhehehhh

Kommentarer
Postat av: felicia

HAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHA KOSSA KOMMER DU IHÅG ?

JAG KÄNNER EN KO M HETER HON MÅ NI TRO HAHA

2011-04-19 @ 22:29:43
URL: http://feliciarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0