HISS & DISS

♥ Sommar, längtar verkligen skit mycket till sommaren!
♥ Mina vänner, dom gör mig verkligen alltid glad. Hatar att bråka med mina vänner, för jag vet innerst inne att jag inte vill, för dom betyder så oerhört jävlar mycket för mig. Mina bästavänner särskillt. Finns inte en chans att jag hade klarat en sekund utan dom. I love you guys..
♥ Kläder man blir alltid så glad när man har någonting fint man har på sig! Tycker jag iallfall :-)
♥ Justin Bieber, blir alltid glad av att lyssna på honom! Min älskling är han. Kommer aldrig sluta lyssna på honom.
• Att bråka med sina närmaste, eller vänner.
• Vinter, man kan inte göra någonting typ-.-
• Bildbrist, hatar att inte lägga ut bild på bloggen men har typ inga nya bilder haha..
• När internet hackar, det värsta som finns när man sitter och snackar med någon viktig på msn så går internet ut-.- Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså?

Haha att du aldrig kommer sluta lyssna på jsutins låtar?

NEVER say never xd

2011-04-05 @ 20:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0