förlåt för sämst uppdatering!!

HELLO! :-D Igår när jag och Laine hade varit hos mig drog vi till bernts och fikade, sen hem till johannas moster och sen mötte jag Nina och så va vi hos henne lite. Sen drog vi till Johanna och Emma hemma hos Johanna och tittade på en film, skräckis HIHI, hade skit kul när vi tittade på filmen hahaha. Och sen kom Ludde och Johan. Sen kom Jonte, Eric och Julia. Vi stack nästan direkt hem till Laine, sov hos hennes moster igår igen för orkade inte dra hem, somnade skit tidigt och smsade mamma sen när jag vaknade vid 1 kanske? Gjorde henne nog lite besviken för lovade att sova hemma egentligen.. Men så kan det bli ibland. Heho, sitter hemma hos Laine nu hon är och duschar. Sen får vi se vad som händer, drar hem runt 4. Puss
Johannas bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0