a question

Fick en fråga ifall jag kunde skriva om mina vänner. Så tänkte att jag kunde göra det nu. Skriver om mina närmaste vänner :-)

Qendresa Shala
En vän som jag har känt i 3 år typ. Men vi har inte umgåtts hela tiden. Vi var första gången för kanske 2-3 årsedan? Hade jätte kul då minns jag! Men sen var vi typ aldrig mer tills sommaren 2010. Vi umgick varje dag nästan hela sommarlovet. Hade askul. Sen slutade vi umgås till vintern men nu umgås vi igen vilket jag är jätte glad över för har verkligen super kul med dig. Hon är helt underbar och jag hoppas verkligen att vi är vänner livet ut. Du betyder jätte mycket för mig! Jag älskar dig. ♥

Julia Malmberg
Minns att jag hatade henne först? Finns "speciella'' andledningar men inga direkt som kunde nå till hat. Aa man var ju lite konstig ^^ Henne har jag känt i kanske 2-3 månader? Men vi har redan skapat en massa underbara minnen! Har alltid jätte kul med henne och vi gör alltid helt galna saker haha. Är jätte glad över att jag har lärt känna henne. Du är bäst, I love you. ♥

Felicia "Sandnesaunet"
Har känt henne skit länge. Umgåtts med henne skit länge också. Skrattar alltid ihop med denna tjejen och det är en vän jag vill ha kvar föralltid. Du ska bara veta hur mycket du betyder för mig. Du är bäst. Du lyser alltid upp min dag när jag är nere och nått har hänt. I LOVE YOU ♥

Ebba Larsson
Har känt Ebba i stort sett hela mitt liv? Så länge som jag minns iallfall. Har skit mycket minnen med henne från halmstad osv. Har alltid super kul med henne och vi gör också alltid galna saker. Men vi bråkar rätt mycket också hehe men det brukar lösa sig rätt snabbt. Älskar dig ♥

Johanna Jannesson
Kanske konstigt att jag skriver henne som min närmsta vän eftersom att vi inte är jätte ofta. Men har ändå varit med henne ganska många gånger och känns som om vi har mycket gemensamt? Hoppas iallfall på att umgås ännu mera med dig än vad vi gör. Du är iallfall skit snäll ska du veta :-D I love you ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Love you 2 <3

2011-04-21 @ 19:08:07
URL: http://juliezh.blogg.se/
Postat av: Qendresa

ÄLSKAR DIG!!! <3

2011-04-21 @ 19:10:47
URL: http://qendrezas.blogg.se/
Postat av: felicia

gumman du ska alltid veta att jag finns .

du är en guldvärd vän <3

2011-04-21 @ 23:04:56
URL: http://feliciarebecca.blogg.se/
Postat av: johanna

love u 2 :-) <3

2011-04-22 @ 10:41:11
URL: http://johannajannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0