MOBBOFFER!

såklart menar jag CODY SIMPSON.
vem fan tror han att han är? -


ni kanske har hört detta innan men han och florida kommer aldrig komma upp till nivån justin bieber och usher är på, thats it. dom är inte lika bra, och det säger jag faktiskt inte för att jag älskar justin så mycket som jag gör utan asso jag menar verkligen detta. han är absolut inte lika söt men sin intryckta babian näsa :P påtal om det ser han rent ut sagt förjävlig ut.


btw, vill inte han några kommentarer där det står "JUSTIN BIEBER ÄR ABSOLUT INTE BÄTTRE" eller "ÖH NEJ CODY ÄR MYCKET SÖTARE" för vetni? detta är MIN åsikt. och detta är vad jag tycker, tycker ni inte likadant så okey. /care. varför skulle jag lyssna på vad ni har att säga? haha asso inte så men om ni inte tycker som jag så okej inte mitt problem. man har sin egna åsikt och detta var min.
HAHAHAHA ASSO LOOK AT THAT NOSE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0