MINA 3 BYXOR.

jag har smutsat ner 3 byxor på en &en halv dag :O
1. mina mörka stuprör: satt på golvet, hade en dricka typ vid knäna, öppnar drickan (blådåre) den börjar översvämma, jag fattar ingenting och alla ba "josephine, josephine??" sen typ lite senare fattar jag vad som hände... fick åka hem och byta :( 

2. mina ljusa stuprör: åkte till skolan direkt efter jag bytt om, lånade antons typ BMX och skjussade runt ebba lite vid skolan, skulle leka cool och åker in i en typ liten "djungel" eller vad man ska kalla det, &tro fan att jag ramlar! blir värsta jordfläcken på knät, orkar inte bry mig...

3. mina mjukisbyxor: anton ber mig hålla hans cykel när han ska in på LIDL, såklart tänker jag inte &håller hjulet mellan benen, alltså inte såååå.. men alltså håller cyklen så, när man tittar så är det svart där..
såå dålig är man.... :(
&nej gott folk inte domma byxorna xD tog ba nån googlebild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0