wtf......?

vad fan är problemet? &att du inte vågar kommentera i ditt egna jävlar namn gör mej så jävlar piss off! om du ska slå mig kommer jag ju fan märka vem fan du är? så kommentera i ditt namn istället,& ska bara säga att förmodligen kommer jag söka upp din IP-adress så ska vi se om du är lika jävlar cool då:) &varför inte kommentera i nått av dom nyaste inläggen? FÖR DU ÄR SÅ JÄVLAR FEG SÅ DU TAR ETT GAMMALT INLÄGG.
&om du så jävlar gärna vill veta så är jag oskuld :) alltså kan jag inte vara en hora ditt jävlar äckel. &vadå fattig, lixom aww.. FUCKYOU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Josephine bry dig inte, det är bara en stackare som mår dåligt som vill att andra ska må lika dåligt. Ha en bra dag.

2010-03-17 @ 12:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0