VIDEON SOM JAG LOVADE ER^^

hejhej :) sov ju hos ebba inatt, hur roligt som helst hade vi :) somnade runt 4-5 någongång där, men vaknde rätt tidigt för dom skulle iväg till jessica& fredriks stuga. idag ska jag nog vara med vilma& sover nog hos henne inatt också :D kommer bli fett kul såfall, men det blir nog så iallafall =) jag bloggar mera senare så får ni ha de bra<3
btw, har jag glömt att säga att i onsdags så badade jag &vilma jacuzzi, det gjorde vi iallafall.. as skönt^^


haha, så jävlar fult.. särskillt när jag sitter bakom felicia& hon

sitter bakom mig, men vi är iallafall inte riktigt seriöst, bara på

lite flummhumör.. som typ vanligt^^ haha PUSS



Kommentarer
Postat av: juliaaaaaaaaaaaaaa

Hahahahaah, omg :P<3

2010-03-27 @ 13:27:06
URL: http://mittparadiis.blogg.se/
Postat av: felicia

HAHAHAHAHAHHAHAHA, typ i slutet när jag hoppade in :O

HAHAHAHAHAHHAHAHAAH

VILKET LIV VI HAR

<3

2010-03-27 @ 16:53:33
URL: http://imakeyourdaycometrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0