RÖSTA PÅ MIG DÅVA



kolla in den alltså, gjorde den själv :) laddade upp nytt mönster och allt så nu tycker jag att ni ska rösta på mig, annars är ni lite taskiga här dåva. men iallfall^ slutade skolan för typ en timma sen, sitter med alma, alexander simon och ali nu. ska hem till alma om en stund och äta, sen ska vi till kvantum och lämna en film, sen ska jag la förmodligen gå ut oh gå och få ut alla tankar i huvudet, ska bli skönt faktiskt, gjorde det igår med. men jaja nu ska jag tääävla om min fina bikini, blev nöjd :) men de är synd att det inte gick att göra färg på bikinin när man laddade upp eget mönster. men  jaja ska sluta babbla nu :D PUSS
Min designade bikini på NELLY.COM

(vit länk) --> Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Kommentarer
Postat av: Tanja

hej! Jag har röstat 5 stjärnor på din bikini på nelly.se. Rösta gärna på mina=) Dom finns på bloggen!

2010-04-02 @ 13:39:12
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0