om du rör..

min vilma igen, så ligger du så jävlar illa till.. vilket du redan gör, ingen ska slå eller såra min vilma så bara fuckoff...... :@ jag älskar dig vilma!
________________________________________________________________________________________________


Heej! :) Skoldagen idag var skit, pågrund av en människa som gjorde den till skit. Satt och lipade hela dagen med tjejerna.. Bad! Vi vet att du klarar detta Vilma!<3 Iallafall, nu sover jag hos melania med vilma så det är svaret till varför jag inte har uppdaterat idag, sorry! fjooooortisbilder kommer på oss någon dag som vi tog nyss :) förresten så kanske det kommer en cambild nu :)


meme är efterbliven så hon fick inte vara med hehe (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0