jagbeställersaker.se

vetej vad jag ska ha som rubrik så jaow ;) beställer inte saker just nu men ska sen när mamma kommer hem, saker till min kanin, ska köra typ: kaninresebur, shampoo, vitaminer, toalett, sele, hö sak, &fästingsak, ska köpa mera saker men alltså orkar inte skriva allt o.O men aja igår efter skolan fikade jag på linnéa, nått som måste göras om alltså! såg lejonkungen där också, HAHAHAHA. har inte sovit någonting inatt, då menar jag verkligen INGENTING. så är på lite si&så humör......... im going to kill u, hahahahah ne skojar, puss<3
(såhära ser jag ut på ett ungefär i verkligheten)
(själv tycker jag nte att detta den sista bilden på mej är lik mej i verkliheten)
aja två bilder på oss tre från förra helgen, i love you ♥

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha snygg bilder , men inte jag precis josse omg vf laddade du upp den bilden på mig :O hih <33

2010-03-07 @ 17:01:23
URL: http://annamalesevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0