(badadomshuaptishupiduu)

du är så ful, så jag vill slå dej, i ditt huvud.. med en pinne, du är så ful så jag vill knarka, jag vill äta, äta bajs, jag vill äta bajs. jag vill döda dej &din morsa, jag vill döda din bror& din farsa, jag ska nita din gammla farmor, i fejset med en pinne och ett par biljardklot.
_________________________________________________________________________________________________
:) är lite arg just nu om ni förstår det. fick inte baka :(, skolan idag var okej. vi hade matte, men det var ok eftersom jag stack iväg med Åke och Thea! ska snart ut med kaninjävel eftersom han vill det, HAHA! later<3

(det här stora krysset vill jag ge till mami som inte låter mej baka:(

Kommentarer
Postat av: anna

hahaa stakars lilllaaa josse då :O <33

2010-03-10 @ 19:28:39
URL: http://anamalesevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0