VART UTE MED ALES/BAD HAPPINES

stack ut med ales runt 2, kom hem nyss.. alltså ni anar inte vad som har hänt :O HAHA!!! först, stack vi & köpte glittertidningen, sen tilll dalen där ales fotade mig, sen skulle hon typ ta ett kort på mig & jag höll min mobil då.. seeen, kastade jag iväg de typ 2 meter, sen gick vi en bit & så fotade hon mig & jaaag henne. så söt är hon, iiiiaf...sen drog vi till en skoaffär & sen ja ba: öh.. ales? MIN MOBIL :O hon va typ: vad? :P så sa jag då att jag glömt den där, vi drog dit as snabbt, tro ni den va där? naaaaj... så ringde vi den från ales mobil.. ingen svarade, men jag gav inte upp så ringde igen så svarade någon så åkte & hämtade den, fan vilken tur! <3<3<3 sen typ direkt drog ales hem & jag med =)


man ser typ inget förutom att jag är ful

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAHAHAHAHAH du är fan efterblien Xd

2010-06-17 @ 17:14:19
URL: http://annamalesevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0