SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN!

1. älskar du mej? (a)§ - Svar: ja det gör jag :)<3
2. skulle du dö för sebbe xD ? - Svar: yesbox.
3. vad är det bästa i hela gislaved för din del. Du få säga högst 3 saker/personer .<3 - Svar: mina bästavänner (du, alma, julia &anna) mina vänner& sebastian!
4. Din allra bästavän, säg 1 :P - Svar: jag har 4 bästavänner, alla dom betyder lika mycket. Men jag kan säga en av dom,  Vilma :)
5. Saknar du någon? och isåfall vem? :)<3 - Svar: ja det gör jag, nikolina heter hon.
6. vem fan gav dig dedära sugmärket? eller ah xd vampyrbett skulle jag kalla det, det är gigantiskt :O - Svar: vill inte att alla ska veta, så kan vi ta det över msn? :)
7. är jag en viktig del av ditt liv? litar du på mig? <3<3 - Svar: klart du är viktig för mig julia.. &jaa jag litar på dig :)<3
8. har du förlorat din oskuld ? HAR DU RÖKT? VEM HATAR DU MEST I GISLAVED ´? HUR BLEV DU O MELANIA OVÄNNER ? :D<333 - Svar: nej jag har inte förlorat min oskuld.. &ja tyvärr har jag rökt. vet inte riktigt om jag hatar någon i gislaved just nu, det är ett starkt ord.. &mig och melania, för att göra en låååång historia kort, så tyckte hon att vi dissade henne när vi övade på melodifestivalen på rastererna & blablabla.
9. liter du på mig .<3 - Svar: nej anna jag liter inte på dig, utan jag litar på dig :)<3
10. Vem gav dig sugmärket :D <3 - Svar: tar det i skolan eller nåt, vi får se.
11. saknar du sebbe? hade du gjort allt för att få honom tillbaka? tror du att han gillar dig?  tror du ni får tillbaka det ni hade? - Svar: när du skrev denna kommentaren så var det såhära: ja jag saknade sebbe, ja jag skulle gjort allt för att få honom tillbaka & jag trodde han gillade mig lite& jag trodde inte vi skulle få tillbaka det vi hade, men ni låter det istället: ja lite har inte träffat han sen igår :( & har honom redan tillbaka & ja jag tror han gillar mig, eller jag vet (A) &vi har redan tillbaka det vi hade, och det tackar jag gud för! <3
12. favoritglass? bästavän? har du varit kär? - Svar: favorit glass på sommaren är typ sån isglass& på vintern den kakglassen, vet inte vad den heter :) &mina bästavänner har jag redan skrivit där uppe, men känner mej snäll så kan skriva dom en gång till -> vilma&alma&julia&anna. och jag är kär!
13. Hur mycket betyder jag för dig ? :) <3 - Svar: vadå hur mycket? du betyder :)<3
14. varför är du så söt ? varför älskar jag dig ? (a) varför skrattar du alltid när jag skrattar ?  puss :* - Svar: inte för att jag är speciellt söt men hur du kan tycka jag är söt vet jag fan inte xD &varför du älskar mig? kanske för att jag är bäst, vetifan fråga dig själv? =) jag skrattar alltid när du skrattar för du skrattar så fult, skojar. ne men de gör mig lycklig att se dig lycklig, puss.

sådär ja, blev inte så många frågor, men har iallafall svarat på alla nu, får la se om jag har frågestund om några månader igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0