O-M-G!

jag nämnade att jag somnade i solen igår ellerhur? vet ni vad som hänt, naaaj man kan ju minst ana det, jag trodde inte att jag fått färg, så såg jag imorse alltså GAAAAASH! jag är typ skit brun/röd :O vet inte vad man ska kalla de, någonstans emellan typ, men hoppas de blir brunt sen iallafall +lägger ut bild på de senare, idag ska jag vara med vilma tror jag, &sebastian? du kommenterade min blogg så jag antar att du är hemma så du får svaret på de: jag älskar dig med sebbe, :) &jag visste inte att eran hjärna bestog av sånt, bara gissade... (A) haha ne, &om du vill dra ut eller nått senare så smsa mig eller nått för jag saknar dig :( om du orkar & så dåå alltså...


har kanske lagt ut denna innan men ändå fan xD +mitt hår ser orange ut men de va innan jag färga de +dee va tyyyp solen lite också (A) BORTFÖRKLARINGAR TILL MAX! nee men de faktiskt sant :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0