NI ANAR INTE....

hur mycket jag älskar er, det finns ingenting bättre än er! vi har gått igenom allting tillsammans, jag är så jävlar glad över att jag har er! alla behöver vänner som er, right? jag har dom och jag klarar mig med er. jag behöver er för att leva& så är det bara! ni är dom ända jag verkligen litar på upp till 110%, visst jag har andra vänner, men inte såna som er! vi är oslagsbara tillsammans, tillsammans är vi starkast! allt med er är oförglömligt. ni är det bästa jag har! glöm aldrig att jag älskar er vilma&alma<3


&sebastian? jag kommer aldrig släppa taget om dig! du är också det bästa jag har! jag älskar dig babyboy!<3


något jag kladda ihop, men spela roll hur de ser ut, huvudsaken är att ni fattar hur mycket jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0