HISS/DISS



  • att det inte är fint väder - för hur roligt är det med regn & skit när det lovet vi nu har kallas s-o-m-m-a-r-l-o-v!
  • att sebastian åkte till turkiet inatt :( - nu måste jag klara mig utan honom i en vecka, hur fan ska det gå?
  • att en viss person snackar skit om mina bästavänner - den har fan ingenting att säga, hallå du vet säkert att det är du nu när du läser detta, men vet du? ta åt dig somfan! du har ingenting att snacka skit om, hallå titta på dig själv? DÄR har man någonting att snacka skit om.

  • att ha den kille jag vill ha :) - jepp de är underbart  ;)
  • att jag & Vilma & Alma ska till halmstad samtidigt - så ska vi sova över & grejer där.
  • jag får snart tusen kronor - för att jag håller på att sälja min cross, tänk att jag har åkt på den :O o-m-g..
  • att det är sommarlov - shit de får man ju inte glömma, det ända som fattas är solen.
  • att jag snart ska sova igen, om VILMA & ALMA låter mig - mmm.. vilket dom visst inte lät mig göra^^

Kommentarer
Postat av: amelia :D

vem snackar shit ? <3

2010-06-09 @ 21:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0