SVAREN NU!

  1. älskar du mig? - ja det gör jag felicia :)
  2. va är det bästa med mig? - allt, särskillt din personlighet.
  3. vrf är du så sockersöt? - det är jag inte xD
  4. vem hatar du mest i gislaved? - jag hatar inte direkt någon, men alltså jag tycker inte om emma eriksson, eller okej. jag kanske hatar henne hahah
  5. vem älskar du mest i gislaved? - dom jag umgås med, är det: vilma, alma, dig, helen, susan, ebba & ales!
  6. sommarens höjdpunkt? - SOL&BAD!
  7. VARFÖR SKRATTAR DU ALLTID NÄR JAG SKRATTAR? - haha för du är så söt =D
  8. varför är du en bajskorv? :D - det är jag inte, det är du som är :*
  9. vems blogg är bäst av dom du läser ? :) - jag önskar jag kunde säga din men du uppdaterar faktiskt dåligt haha men din är en av dom bästa att läsa när du väl uppdaterar, sen qendrezas, stina, nikolina & jag känner så jävlar mycket på mig att jag har glömt en jävlar massa, men iallafall dom & sen vet jag att jag glömt några :)
  10. favoritfilm? - finns så många, kan fan inte välja :O
  11. vem skulle du kunna dö för? (a) - okej, DÖ FÖR! närmaste & några i min familj..
  12. favoritskräckis? - typ den jag kollade med er halloween& den ja kollade med ales & stina, the grudge 3.
  13. vad gör dig glad? - mina vänner, justin bieber, och musik.
  14. favoritlåt? - fortfarande alla justin biebers låtar! :D
  15. favorit-artist - JUSTIN BIEBER!
  16. favvoblogg? - det har jag redan sagt där uppe.
  17. jag måste bara säga att jag är bäst :D - jasso det tycker du josa ;)
  18. jag är snyggast - jasso det tycker du ;)
  19. favolåt - JUSTIN BIEBERS LÅTAR! :D
  20. tycker du kissie ä bra på att blogga??? - på själva "blogg-grejen" är hon suverän på.. men sen hennes bilder vill jag bara spy på för hon är så jäääävlar ful!
  21. favvo-blogg? - står där uppe.
  22. vilka bloggar följer du? - qendrezas, almas, vilma&almas, julias, annas, julias, felicias, amandas (andersson), nikolinas, stinas &sen alla domdära storbloggarna, har säkret glömt nån nu menmen! :D
  23. värför är du så söt? (: - det är jag inte haha :O
  24. vilken är din favorit affär? - typ gina, jc, nelly, h&m& ibland kappahl & lindex
  25. När startade du din blogg? - november 2009 tror jag om jag inte minns fel xd
  26. Gör du dina headers själv. - nej oftast inte haha
  27. Vilken är din favoritdag i veckan (mån,tis,ons osv) - fredag, iallafall när det är skola för då slutar man slutar man skolan & får HELG & sen nu på sommarlovet är alla dagar lika bra :)
  28. Varför startade du bloggen? - många av mina andra kompisar bloggade så skulle också testa på & märkte att de var roligt så fortsatte!
  29. Följer du anagina? - nej inte så mycket längre, kollar in lite då & då.
  30. har du strulat med sebbe? - haha ja
  31. är det sant att du har pussat josa? - ja :)
  32. vem är bäst av dina vänner? - närmaste!
  33. gillar du jacob norin, lite? - verkligen inte, bara som kompis
  34. skulle du kunna ha 6 med sebbe för 100 kronor? - HAHAHA NEVER!
  35. vem hatar du mest i din klass av killarna? - lätt pontus dv eller mårten hahaha
  36. skulle du döda någon av dina vänner för ett lyckligt liv ? isf vem? - haha om man kan kalla emma eriksson min vän så ja
  37. gillar du mig ? - ja som vän
  38. favoritplagg? - massor
  39. bästa affären? - jag har skrivit de där uppe.
  40. De du kallar mig, menar du det? - nej oftast inte, inte det elaka iallafall.
  41. Bryr du dig om jag dog? - trofan det, ser dig fortfarande som min bästavän.
  42. Har du snackat skit om mig nu när vi är ovänner? - vet inte, nått har jag kanske sagt men inte vad jag minns iallafall
  43. gillar du mig? - som bästavän & vän, ja.
  44. stöttar du mig vad som än händer? - i guess so.
  45. säg exakt vad du tycker om mig - en jätte söt tjej, en bra vän, man kan lita på dig & du är så jävlar snäll, i love you :*
  46. vill du va med mig någon gång? (A) - tro fan att jag vill, när kan du? :)
  47. vad är din favoritaffär? - står där uppe vet jag! :D
  48. vem gillar du/är kär i? - man ska ju vara ärlig på en frågestund.... har fortfarande känslor för sebbe & josa är jätte söt& snäll :)
  49. säg 10 personer du inte skulle kunna leva utan - alma, vilma, helen, susan, ales, julia, nikolina, ebba, felicia, moa
  50. ditt favoritgodis? - allt, haha ne men skit mycket :D
  51. vem är din förebild? - har ingen
  52. favoritfärg? - blå & typ rosa & vit & svart! :D
  53. vem är din bästavän? välj bara en eller två.. - kan inte faktiskt, men kan säga mina bästavänner & de är dom jag har skrivit däruppe.

    fick en fråga till som löd såhär:
    varför hatar du emma eriksson så jävlar mycket? :O - haha helt seriöst tycker jag bara hon är så jävlar ful & äcklig, hon tror att hon är nått, när hon är med julia så är hon myycket kaxigare, stör mig på såna äckliga människor hahah, & du som skrev denna kommentaren var säkert emma eriksson såååå isåfall har du ditt svar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har svarat på 53 frågor,,,men på kommentarerna så finns det verkligen inte 53 frågor.. :P

2010-07-15 @ 22:19:21
Postat av: Anonym

hahaha, nope det var inte emma eriksson sj

2010-07-16 @ 15:58:40
Postat av: Emma

HAHA, läser inte ens din blogg!

kollade bara nu för en person skrev att jag skulle kolla.

2010-07-17 @ 21:16:43
URL: http://emmaaeriiiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0