what's happening today?

Hej, vaknade vid 2 idag, klockan är tjugo i tre nu. Vet inte vad jag ska göra idag. Ska tvinga mamma att laga mat nu för jag är svinhungrig!! Sugen på fiskpinnar, såndära potatisgrej& vit sås, mumsmums :D är det någon som ska med ut senare? Venneh vad vi ska göra, men typ promenera eller göra någonting annat rooligt!! just nu sitter jag& tänker på vilken bild jag ska lägga in men jag tror det får bli en väldigt gammal. jag snackar med ebba på msn. Tänkte hon kunde komma förbi en stund eller någonting, &det tror ja hon gör.. MAT <3333333333
(en cäldigt gammal bild eftersom jag knappt har nårra bilder i denna datan)

Kommentarer
Postat av: anna malesevic

SVAR : ahhaha nej då :P <3

2010-01-07 @ 22:43:45
URL: http://anamalesevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0