Vaknade försent!!

Idag: Hej!! Idag vaknade jag typ tio över 11. Var tvungen att dusha sen kom jag på att jag skulle till kyrkan idag.. Men den började ju 11, så kan ju inte komma in dit& störa nu :( .. I'm sorry!! Idag tror ja att jag möter upp Melania&Felicia, vi hittar la på någonting roligt &fryyyyyser :( I hate this cold!! Detta är min dag för idag!!
lördag: Vaknade upp med Julia, pappas kompis "Istvan" vad här så han lagade té& mackor till oss!! Vi åt& såå sen så typ satt vi bara vid datan& hade det roligt. Sen gick vi till kvantum& köpte marabounougat <333333333 omg det var skit gott!! Sen satt vi där en stund, sen köpte vi nåtting annat gott sen gick vi hem& efter en stund kom hennes pappa& hämtade henne, satt vid datan en stund och Julia skickade alla bilder vi tog, dom i förra inlägget var absolut inte alla.. Men aa, vi säger så (a).. Men de stängdes ner massa gången så fick ta om alla typ 4 gånger.. Sen gick vi typ till pappas kompis& spelade nått, eller dom spelade jag satt vid datan!:)
iallfall, fortsätter att berätta om mitt roliga liv, hah. Imorgon är det skola, man måste gå upp tidigt& i skolan är det skit tråkigt, det förklarar ju hur jag tycker om det.. Jag tycker allvarligtalat att man ska få meera sömn, asså ja menar typ att man ska få lite sovmorgon? alla på lundåker får det typ, &vi aldrig.. Så orättvist så det finns inte.. Synd att det är lag på skola. "Hoppas skolan brinner ner, heh"
Och för typ 1 månadersen sög bilddagboken  verkligen, men det börjar bli bättre. Ibland funderar jag stort på att ta bort den. Ni får komentera mera.. Både här& på bilddagboken& säääärskilt på bloggen!! Eller det är ju om ni vill att jag ska lägga in mera inlägg, isåfall är det bara att börja komentera det här? ;) jag kommer inte bry mej om det är en svarskomentar, dåå bloggar jag. För det räknar jag som en komentar, om jag inte har fått komentarer på 5 dagar så tänker jag lägga ner bloggen för då är det ju ingen idé att sitta här& skriva om ingen läser det, inte för att jag menar att man ska läääsa alla mina inlägg, men bara satt ni är medvetna om de en dag när ni går in på min blogg kanske den inte finns längre om ni inte komenterar, vemvet? bara jag!!
Nu ska jag snart äta frukost. Varma mackor, &vaarm oboy. Sen ska jag ta på mej andra kläder, &fixa mej lite snabbis, sen ska jag nog sitta vid datan& ikväll så kanske jag ska göra Hiss&Diss!! Vi får se om jag orkar. Måste nog städa min kaninbur lite också.. Ska till mamma ikväll& imorgon på morgonen kommer nog Vilma till mej!!

Kommentarer
Postat av: niina

hahha din katt är så jvl grymm xd<33333

2010-01-10 @ 14:13:09
URL: http://reljanowiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0