Im so crazy without you.

Heej! Jag var ju &shoppade i fredags med Melaniabebis.. Jag köpte en kofta från jc, ett brottalinne från jc, och en t-shirt från lindex, blev faktist nöjd! Sen köpet jag en present också! I lördags sov jag över med Ebba och hon tog med sitt marsvin satt min& hennes kanin skulle ha det lite myyysigt! Det hade dom också:) Vi smsade 118118 om de gick& ha dom i samma bur& om dom kunde para sej& allt, haha!! Fan va pengar vi slösade på det, men det var mammas mobil så de är lugnt:) Var uppe rätt länge!! Vaknade rätt tidigt för den SNÄÄLLA ebba väckte mej, dog nästan -.- ' Åt frukost& har suttit &tänkt på lite saker hela dagen, rätt långt inlägg detta alltså :D ska lägga in dom andra bilderna från mobilen snart med så ni får se lite roligare bilder& framför allt NYYARE! Aja ha de! Pöss på er!
Bild från kungshamn med Julia! Saknarde somfan! Ser ut som en ailien på bilden hehe..

Kommentarer
Postat av: JULIA.

NAAAAAAW, sakande med ;(

iloevu<3

2010-02-01 @ 20:51:47
URL: http://----

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0