Grattis älskling ♥

Grattis Anna, hoppas du får det bäst för det förtjänar du verkligen till 110% saknar alla minnerna med dej, framför allt saknar jag dej. Du är underbar& ställer ALLTID upp för mej, skulle inte kunna tänka mej ett liv utan dej. Du har räddat min värld.. Minns när vi var små, såå byggde vi en koja på min bakgård ♥ så himla gulligt!! Och sen umgådes vi inte mer men vi började för ett tagsen, allting började med att ja mötte dej på vägen ute& frågade om de gick att vara. &du skulle vara med Julia, men alla vi tre va så spelade vi wii ♥ Sen på alla speedway gånger ♥ När jag var tillsammans med Hugo, H3H3 Men jag kan inte säga mera än grattis& att jag faktist saknar dej. Jag älskar dig sötnos ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

nawwww tack ´josse dsm :) <333

bilden HAHAH

2010-01-13 @ 15:43:58
Postat av: sofies

ställ gärna frågor i min frågestund :)

2010-01-13 @ 20:01:07
URL: http://sofiesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0