Allt du vill är att få mej att falla.

Hej på er! Föörlåt för att jag inte bloggade igår men hann verkligen inte, på dagen hade ja inte tillgång till datan.. Iallafall, Gick upp igår och gick till skolan, sen efter skolan kom jag hem& va en stund med felicia, sen på kvällen kollade jag på tv& snackade i telefon med nikolina. Idag gick jag upp halv sju, dushade& sånt. Fixade mej & åt frukost för en gångs skull!! Hehe, skolan var katastrofal!! Kom hem& åt mat <3333 &ni ska få se en bild från utedagen haha..

&jag diggar min mössa väldigt mycket:) och det gör ni nog också hahahahaha!!


Kommentarer
Postat av: felicia

JOSSEE

dinn söta unge ;o

kunde du inte ta en normalare bild (;

2010-01-27 @ 19:35:30
URL: http://dethandlarbaraomfelicia.blogg.se/
Postat av: anna

nawww så jvl söta jaa jag diggarr din mössa fett mycket :PP hehe <33 älskar dej

2010-01-29 @ 12:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0