... tala ut är verkligen någonting jag behöver

* jag är helt enkelt trött på att lärarna behandlar oss som slavar.. dom behandlar oss som om vi ska städa efter dom, vi ska jobba åt dom, vi ska uppföra oss! okej skola är en regel att man ska gå i, men räcker det inte att vi jobbar? varför ska vi gå runt& ta fram grejer som dom säger& lyda dom? jag tycker inte dom ska kräva mera än att vi jobbar på lektionerna, är emot det helt enkelt, jag menar de är våra liv det handlar om, det är min åsikt för lärarna iallafall, sen finns det säkert andra som tycker annorlunda.. men det är vad jag tycker iallafall.. ba min åsikt..

*
jag tycker inte att man ska skryta om att man har en fiin mobil, att man är rik, att man har den nyyaste iphonen som finns m.m, jag menar.. man kanske är glad att man har fått någonting nytt& vill gäärna berätta det för alla? men tänk så går det någon dä som knappt har råd med kläder.. då kan jag bara tänka mej hur dom känner sej.. tänk att gå där, har knappt pengar satt det räcker till mat, sen hör man hur alla snackar om sin nya iphon, sin nya data, aa men som sagt är detta bara vad ja tycker så ni gör ju hur ni vill.. hoppas nååågra av er håller med meej iallafall!!!!!!!

* om jag har varit taskig mot någon mår jag nästan alltid dåligt efteråt, innan snackade jag rätt mycket skit om människor men jag gör det inte alls lika mycket längre! vilket jag tycker är jättebra, man får inte lika mycket problem, man få inte lika mycket skit osv.. så ni som snackar skit om allt& alla, sluta med det& se hure känns, &NEJ jag säger absolut inte att ja är perfect& inte bråkar.. jag snackar skit ibland om folk, om folk ja hatar& gillar med för den delen! men de är en del av livet, antar jag...

Kommentarer
Postat av: Amireli

Perfect site, i like it!

2011-05-13 @ 15:23:43
URL: http://amireli.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0