snart kommer anna!:)

och då ska vi dra till Julia och fixa iordning för kalaset, gulligt! :D barnen ska fan få ha roligt idag alltså, vi ska typ göra lekar, fiskedamm och massa såna saker, sen ska vi fika också, haha o de va så jävlar roligt igår..
Jag - Vad ska du köpa till Hilda då?
Gustaf (min lillebror) - Jag vet inte, en traktor eller.. ett släp!
Jag - HAHAHA, hon vill inte ha det! hon vill ha en docka eller någonting
sen efter en stund frågade han mej om hon ville ha en docka, ja ba: aa? han ba: va töntigt HAHAH! men ska göra mej iordning nu för anna kommer ju snart! :D puss!
(klicka för större)
öhh ful HAHA

Kommentarer
Postat av: anna

HAAHAHHAHAHAAAHA ogm gustav är ju han cool :O

tänk om han kommer med en traktor nu till hilda :PHAHAHA sö gulligt . pus <33

2010-02-21 @ 12:22:49
URL: http://annamalesevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0