nice friday baaby :D

Hej bloggen! Är hos pappa nu& väntar på hans tjej! Vet inte riktigt vad som händer när hon kommer!? Nått roligt i hope, hon kommer runt nio.. Är nog uppe rätt länge idag:) Innan när jag satt med pappa i köket så lät det såhär:
Jag - Pappa, får jag elda upp mitt hår?
Han- Ph..
Jag- Det brinner i mitt hår!!!!
Han- Roligt
Jag- ?
Han- ha-ha
Jag- får jag elda upp ditt ben?
Han- Mm
Jag- *försökte*
Han- vafan håller du på med
HAHAHHAHAHAHAH! nu ska jag sticka från datan& chilla med livet:) have a nice night =D ..
thats me today määns&ja vrider lite på huvudet så håret blir  kortare på en sida xD
outfiten idag& mina ben vikte sej vet inte varför, onormal antar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0