jag var bara lite sur..

Förlåt för förra inlägget alltså, det blir ingen bloggpaus, jag var bara lite sur& då va ja tvungen att skriva att jag hatade min blogg& allt, men no, jag älskar faktist min blogg(a) sur är väl alla någon gång hehe! Iallafall, tänkte gå till skolan imorse, men min mamma glömde väcka mej, hon glömde väcka mej igår med! Synd att hon inte alltid glömmer att väcka mej.. Iallafall, idag kommer pappas tjej från norge! Jenny heter hon, precis som min mamma Haha! Iallafall, vi hittar la på någonting, drar nog ut med bästatjejerna med :D kanske nårra killar, how knows? 
och förresten, vem kan hjälpa mej att visa hur man lägger in music i bloggen? ;) Och ska försöka fixa en ny header med!! Have a nice day :D
(skulle detta kunna bli min header? självklart större men ändå?)

Kommentarer
Postat av: almafors(Y) .

haha(K)

ja jättefin!<333

2010-02-05 @ 14:33:58
URL: http://almapalm.blogg.se/
Postat av: Nina ♥

är dina föräldrar skilda? :o , HAH visste intejag xd <3333

2010-02-05 @ 20:58:19
URL: http://ninaasfoto.blogg.se/
Postat av: melania

jag älskar dig (: <3

2010-02-09 @ 16:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0