jag älskar dig mest

jjag finns här för dig dag och natt. jag är så jävlar glad att jag hittade dej, vet inte vad jag skulle gjort utan dej, du har ställt mitt liv till rätta, och utan dej skulle jag inte vara den jag är idag, du har ställt upp för mej varje gång jag mått skit och jag för dej! och kommer alltid att göra, utan dej finns det lixom ingen mej, du är så jävlar underbar, och dom minnen vi har är så jävlar viktiga för mej! jag hoppas vi träffas snart, men du är min värld, du är mitt kött och blod. jag hoppas vi skaffar massa minnen 2010, du är verkligen en vänn som aldrig sviker, skulle aldrig kunna. du är vacker, du är snäll, fin, söt. du får vem du vill ha! jag älskar inte bara dej utan också din personlighet, jag saknar dig så jävlar mke också, vill vara i din närhet hela tiden. du är allt som är bra, jag älskar dig mest. jag känner mej säker med dej


lyssna bara på "i will always love you"

Kommentarer
Postat av: nikolina

jag blev tårögd

så jävla söt du är gumman.. jag älskar dig riktigt mycket !<3

2010-02-22 @ 21:12:04
URL: http://nikolinacurko,blogg,se
Postat av: annnaaaaa

så jvl fin tex josse :) om jag var nickolina skulle jag lippa av vänskapen du gre henne :)

eller om det nu var till henne :) <33333

2010-02-23 @ 13:51:58
URL: http://www.annamalesevicc.blogg.see
Postat av: annnaaaaa

SVAR: om du rullar ner till det calypso inlägget såå ser du bilder och om du går ner lite till så ser du dom :)<3

2010-02-23 @ 16:08:22
URL: http://www.annamalesevicc.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0