Last christmas

last christmas i gave you my heart, but the very next day, you give it away. this year, to save my from tears, i'll gave it someone speciel.

haha vet inte om jag stavat rätt haha men orkar inte bry mig ni fattar nog ändå :D har satt på mig nu men har inte fixat mig än men vet ju inte ens om jag ska ut men isåfall blir de med felicia ^^ kan ju ioförsig fixa mig ändå så jag kan ta kort på outfit osv, ska nog sätta igång snart för känner på mig att de är tråkigt för er att läsa min blogg med massa gamla bider!!


hahaha söt

Kommentarer
Postat av: A M E L IA ♥

men josse hahah vilken ful bild verkligen jag ser bajsig ut ju ;) du är söt <3

2010-12-24 @ 01:04:26
URL: http://ameliafaldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0