Dålig uppdatering idag haha

men thats life ^^ efter skolan gick jag och ebba hem och fixade lite saker på datan sen gick vi med amelia också till chilithai och åt, tror de va dom? haha sen gick vi och köpte presenter och sen va vi med sebbe, johan, ali, alle, adam och öh aa dom va de nog .. haha sen va vi med dom en stund sen drog vi hem till ali, fast då va de bara jag och amelia och johan och alle kvar. och ali då? xd haha aaeh asso detta blev komplicerat men jaja thats life tooo. men sen drog jag hem runt halv elva. tog precis en dusch hihi de va skönt älskar att duscha men känner att detta blir jätte långt, hörs snart. puss!


gisledagarna 2010 <3
kom precis på detta.. vad fan är min sånhär tröja? den är helt snygg ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0