80 kronor :-(

kostar 10 kronor varje gång man ringer till Jusitns fan-nummer, kunde inte sluta höra på hans röst så ringde 8 gånger så där gick 80 kronor åt helvete, men det är det värt! det är Justin vi snackar om! :) beställde nyss grejer för 500 spänn, Justin grejer såklart heh. har bara fått 500 änsålänge ^^ eller egentligen 1000 till men de köpte jag upp för igår för fick från pappa och farmor igår haha, de va ju då jag köpte dom där kläderna så de blir ju som min julklapp ju hehe men jaja har fått 500 till idag men har inte fått pengar av mamma än så köpte upp de ja fått änsålänge, slänger upp de i nästa inlägg och sen inlägget efter det slänger jag upp bilder på allt jag fick i julklapp hehe =)


igår haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0