Ska nog sätta i balsam..

Jag har aldrig sett någon människa med lika slitet hår som jag har, asso damn! har hört att det är bra att sätta i balsam och låta det vara i tills man dushar nästa gång, ska prova det och skölja ur det imorgon på morgonen, sägs också att detta är bra: Blanda 1 rått ägg, 2 msk honung & Eev. lite olivolja. Låt sitta i 15 minuter och skölj sedan ur med ljummet vatten. Avsluta med att spola KALLT vatten igenom. ska testa det imorgon också efter att jag skölt ur balsamet ;) wish me luck..


såhär har jag ungefär fast jag har vita pluttar över hela håret och det är sååå.. euw

btw, glöm inte att besöka min älskling

Kommentarer
Postat av: Melvinmargrethe

Site was very helpful. thank you

2011-04-25 @ 00:57:18
URL: http://melvinmargrethe.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0